понедељак, 4. децембар 2023.

SADAŠNJI TRENUTAK…

 




U prošlosti

Zli prijatelji

Ranjavali su moj um

A ja sam se

Mnogo ljutio

Na svoju slabost

I nespremnost

Da im odgovorim

I hvatao sam

Užareno ugljevlje

Nepodnošljive vreline

I dočekivao

Ogoljenim dlanovima duše

Sopstvene opekotine

Onda sam spoznao

3 najblistavija videla

Sjaj Meseca

Toplotu Sunca

Vrednost Istine

I postadoh najtiši

Da čujem najviše

I našao smirenje

Koje je oživelo

Unutar mene

Ispunih se dobrotom

Postadoh premudar

I umom

Ostadoh koncentrisan

Živeći ovde i sada

Unutar samog sebe

Unutar mene

Događa se

Moj sadašnji trenutak

Moje danas

Postade moje najvažnije

I dolazi sutra

U kome se rađam ponovo

Iznova spoznajem

Snagu 3 velika videla

Meseca, Sunca, Istine

Snagu netaknute tišine

Snagu smirenja

Snagu dobrote

Snagu ispunjenosti Puta

Snagu premudrosti

Umom svojim

Fokusiran

Na ovo sad i ovde…

 

Нема коментара:

Постави коментар