четвртак, 9. мај 2024.

NASTANAK ILI OŽIVLJAVANJE PLAVE PALETICE 2024…

 



 

Koncem februara meseca 2024 nastala je drvena paletica, tačnije jedna vizija postavljena je tek na svoje malo mesto, a onda ju je trebalo usavršiti, te oplementiti, tj. oživeti nečim biljnim i krasnim, bujnošću ispuniti...






Malo je ko očekivao ovoliku bujnost, krasotu, svelepotu, naravno i poentu, kao i silinu gruvanja, iznicanja osim mene...





I kad su svi govorili da sam luda što farbam čak i to tamo neko nebitno drvo, ja sam imala tek ovu današnju majsku blistavu i u punom sjaju već postignutu svelepotu, svoje početne februarske vizije…







Sada živim da sve ovo ubusi od lepote krasnih cvetova, posebno plavih makova, suncokreta koji su tu unaokolo, kao i kadifica, ali i nevena, dakle samo mog omiljenog svega, što mi polazi za umom i rukom... 









Itd…

 

 

Нема коментара:

Постави коментар