недеља, 26. мај 2024.

26 MAJ 2024…

 



 

Dani kao i svi prethodni, a počinju uvek tako što se najpre načupaju najveći bokori zelene ili crvene salate i onda prvo nahrane ćurani...




Počela sam čak i da čistim crvenu salatu, nešto uzmem nama za ručak, a nešto dadnem ćuranima i kokama nosiljama…




Dva-tri velika bokora majske salate oslobodila sam jutros u liniji paprika šilja i tu ostadoše još samo dva bokora koje ću sutra iščupati…




Čupam iz korena dakle svu salatu, jer ne može da se bude sentimentalno više, niti previše, a iz “Hirošime” i tako oslobađam svoje krastavce i raštan od sve one crvene salate, kao paprike šilje od majske salate…




Ostalo je još jedno mesto oko kupusa, a u bočnom desnom boksu da se očisti od salate, čisto, načisto…




Sreća moja da su ćurani ove godine stigli tako rano, jer sav ovaj naš zeleniš bi propao, da njih nije, a oni postižu sve svaki dan da dobro i slatko potamane, a što više toga pojedu moje meso sve zdravije i kvalitetnije…




Ostale su dve linije salate, koje mi ne smetaju, te ću njih šišati i čuvati im koren…

Nabran je još jedan krastavac iz kupovne rasade...




Pošto u “Hirošimi” više nema ni jednog struka jesenjeg luka, osim belog luka, počela sam da načinjem u zoni drvare setvu svog ovogodišnjeg, a prolećnog ljubičastog luka, te naberem par struka izuzetno dobrog ljubičastog mladog luka, tj. načupam da zgotovim svoj današnji ručak ćureći žioto, nikad ukusniji…

Luk je dobar i zdrav, nema crva, doduše ima po neku čvolikicu te taj luk upravo čupam...

Junske trešnje su sve slađe i beru se svaki dan...




Bere se i beli luk u “Hirošimi”, kao i celer lišćar, a sve začini koje treba potrošiti danas da se napravi i prigotovi tako preukusan ručak...

Posle ručka počeo je olujni vetar, hladnoća, naišli su tamni oblaci, a kiša je tu negde naokolo, blizu, te je najbolje svoje današnje praznično vreme nastaviti provoditi unutar svoje dobro zaštićene košnice...

Itd…


Нема коментара:

Постави коментар