уторак, 7. мај 2024.

6-7 MAJ 2024…

 



 

Šta primetih u avliji juče, ili 6 maja 2024…

Stablašica mutirala, te od dve boje bele i žute, kako je inače i kupljena kao dvobojna lani, ove godine 2024 pokazuje da je naša stablašica odjednom bela i roze




Bukovače za sada su u fazi nepomicanja, te je obrano ukupno sa 3 džaćica malo preko 1 kg i 600 g, a sada nema nagoveštaja  gde će poterati novi grozdovi, te ostaje da se čeka, na drugo i treće kolo, ako ga bude…




Takođe juče, sa 4 balona tečne koprive ili sa 20 novih litara orgnaskog đubriva i kišnice 200 litara ručno zalile sve paprike, krastavce i čeri paradajz iz moje rasade i još 3 saksije čili papričica...




Moj patlidžan stagnira i loše napreduje te do njega u skorijoj budućnosti dakle nema ništa, a to znači da nije uspeo da se razbokori i sutra ću sve to počupati, i tu zasaditi liniju čerija, a ono resto slobodnog prostora popuniti sa nekim strukom kupovnog patlidžana, nema druge, ne polazi čoveku baš sve od njegove ruke…




Kastavci su dobro i već su veličine jednog manjeg kornišona, dakle u maju 2024 nema sumnje ja ću jesti svoje prve krastavce…

Danas 7 maja 2024 pobrala sam sve količine svoje rukole, i imaću još dan-dva za salatu, te rukole nema više, a najviše volim kad napravim miks dve salate – rukole i majske salate…



Onda sam pošišala sav peršun, ali jesenju setvu i ostavila dve pune činije savijenih lulica...

Blitva se seče za ćurane, svako jutro, a korenje blitve pozobaju koke nosilje i gospodin petao…

Danas su dobili i jedan pregršt peršuna svi, i mi, i ćurani i koke nosilje…




Toliko imam zaliha zeleniša da sada sve mogu da poklonim svojim pernatim životinjicama…

Za mesec dana očekuje me klanje pilića…

Jedva čekam veliko radno sutra, jer imam tako mnogo poslova, a najpre da rasadim sav preostali čeri iz žardinjere i ono malo preostalih čašica krastavaca…




Kadifica posađene iza plave paletice napolju već procvetale…

Suncokreti gruvaju i bujaju…

Itd…

 

Нема коментара:

Постави коментар