уторак, 5. март 2024.

5 MART 2024…



 

Krompir je posejan u predivno osunačno jutro, negde oko 10 sati. Do užine sve beše gotovo…

No, krompri je na oko sitan, izbušen, ima rupice (bruka kako su loše i pokidane komade krompira ubacili u džak, a imaju obraza da stave puno ime i prezime na deklaraciju), jako loš na izgled i sasušen, ali neki krompir počeo da klija...




Videćmo kako je dobro…

Sve je dobro nađubreno konjskim đubrivom, a kad je nestalo balege konjske, ubačeno je još 7 kanti komposta…

Dva dana je prošlo, a neko nije imao vremena da očisti moju potkovicu sreće od rđe  i na kraju ni 10 minuta posla oko svega, a pošto moja amajlija sreće ide u “Hirošimu” meni ne smeta rđa. Želim autentično da je zakucan takvu kakva i jeste…




Ako ikad budem imala rastvor za čišćenje rđe, onda je mogu usijati i na licu mesta…

Malo sam je macolom i lupanjem upeglala, i spravila, ali je teško kovati hladno gvožđe…

I 3 originalna klina su se iskrivila pri zakucavanju, te sam ih bacila, a dva sam uspela uatentično zakovati. Da bi bolje sve držalo i da nekome ne bi potkovica sreće pala na glavu zakucala sam još i dva prava eksera...




Samo malo sam sasekla suve grane na ružama puzavicama, i jako malo grančica na voću-drveću. Za sada nema grančica koje smetaju i još je rano, te kada sve izlista onda treba ukloniti ono što recimo bude smetalo. I na kompost više voli da dodam zeleno lišće nego suve ili sirove grane…

Danas nema posla, a i srećom počeli su oblaci, počelo je zahlađenje te su se nešto ranije napustili svi radovi, polje...




Ali zato i u kući ima mnogo radova, kao i poslova...

Itd…

(Samo što sam ispisala ovu priču, prolila se obilata i dobra kiša po mojim usevima napolju. Mnogo hvala Kiši. Bure biće puno kišnice takođe.)... 

 


Нема коментара:

Постави коментар