петак, 15. март 2024.

15 MART 2024…

 



 

Potrošena je jedna kutija crvene farbe, a samo malo načeta I druga. A ofarbane su dve klupe. Sutra ostaje okrenuti klupe naopako, te ofarbati i druge skrivene drvene delove, daščice, prečage, nedostupne površine, koje nisu bilee dostupne. Današnje farbanje izvršeno u 3 okretanja klupa, spreda, i nazad, i opet spreda…




Drenjak je prošao, tj. njegovi prelepi cvetovi ove godine prošli su najbrže moguće, a nije ni bilo žutog cveta približno onako bujno kao prthodnih godina...




Danas pčele vidno zuje i uživaju na narcisima, a neke već imaju i svoje prepune korpe, vidne žute i naranždaste tačkice na bokovima, ili na prednjim nogama, ne mogu da procenim od čuda…




Jutros dok sam zalivala cveće na terasi jedna pčela mi je sletela na desno rame, kao da je došla da me pozdravi, te da mi kaže da je danas neki malo vedriji i za mrvicu topliji dan…




Nisam imala nameru da farbam klupe, jer mislila sam da nisam danas još sposobna ni za kakvo veće pregnuće, a nekako sam malaksla od samo ova zadnja 3 čudno čudna dana, kad čuda eto, a gde trebalo jeste nečim se održati i danas u životu…




Laki potezi male četkice i malog valjka nisu me smorili, mada farba smrdi, ali pošto radim na otvorenom prostoru, uz dosta zraka, i vazduha, i ne dotiče me sav taj smrad…




Malo je više behara danas na trešnji, ali tek treba da se izrazi i ta lepota...




Onda su prvim slojem farbe premazane obe potkovice sreće...




U “Hirošimi” pretoplo, a popijena kafa, tek posle ručka na 30 stepeni u plusu, tačnije čak i malo preko 30 stepeni - 30,5 u jednom trenu...




Jedva čekam sledeći petak i subotu, ona 2-3 dana pred martovski uštap kada će biti velika setva u čašice, itd...




Itd…

 


Нема коментара:

Постави коментар