субота, 30. март 2024.

30 MART 2024…

 



 

Početak predivnog i najtoplijeg dana dokazano…




Prvo beležim i započinjem svoj najlepši dan, mnoštvom fotografija, a predivnih tulipana…




Jer još samo malo ima ove tulipanske lepote, koja još nije krenula da se osipa i nestaje...




I dok traje, tu lepotu proleća 2024 dakle treba zgrabiti i ovekovečiti na svakoj svojoj novoj fotografiji...




Prerano jako visoke temperature u “Hirošimi”, a očekivala sam danas najmanje samo 40 stepeni u plusu…



Kad  danas je dokazano najtopliji dan u ovoj godini, mereno  u ”Hirošimi”, a iznosi svega ili samo 42 stepena u plusu...




Memorija pamti 43,1 kao najveću temperaturu iz prošle godine, a ove godine sigruno biće obaranje mnogih visokih rekorda...




Ja se ne bunim uopšte što je bilo danas ovako pretoplo (ali uz mnogo predivnog svežeg vetra), jer meni je tek danas konačno sve potaman i sve predivno…




Te uživam danas i imitiram pčele, koje upijaju nektar i polen prirodne lepote…




Upijam trud i plodove svojih mnogih, a davno odrađenih silnih poslova, ideja, zamisli…




I zato konačno i umem i mogu, a i hoću čak mnogo više danas da uživam, da se nauživam, jer kad sve potaman skockam konačno mogu i da dembelišem u svom savršenstvu i ispunjenju svakog sna...




Trešnje gube svoje latice behara i sve se više naziru oni budući zelenkasti okrugli plodovi, te ulazimo u fazu trebljenja ili zametanja plodova...




Konačno se obradujem danas, jer primetim da je moja paprat oživela i da se jedan stručak probudio te izrasta u nekom čudesnom obliku kao u znaku pitanja...




Važno da je ova paprat živa i da će silno izgruvati i ove sezone, jer ne bi bilo fer, da nije živa, a ja s emučila i dva puta je donosila iz sure planine da se zapati i u mojoj avliji...

Šeboji plene ne samo pčele, bumbare, već i mene...




Konačno sam svoj predivni, a omiljeni i jedini kaktus iznela iz “Hirošime” i on je postavljen na mesto odsečene jabuke ukraj betonskog plota...




Gladiole počele da izniču, a posađene su 11 marta, dakle pre samo 20 dana. Bravo za živo probuđene gladiole…




Ove sezone imaću fantastične cvetne i koloritne fotografije…

Danas su uklonjeni svi najloni, zaboravih napisati, tako da od večeras više nema pokrivanja biljaka u "Hirošimi", jer ja volim da se igram, a čak i da rizikujem, sebi da olakšam još više, a znam da ide vreme bolje i topije, te ne strepim od eventualnih loših prognoza, jer uvek ću nešto od svega urađenog da dobijem dobro i neoštećeno... 

Itd…

 

 

Нема коментара:

Постави коментар