уторак, 26. март 2024.

26 MART 2024…

 



Dana 26 marta dakle nisu pogodili vremensku prognozu i nije toplije nego juče, a nije ni lepše, nije ni bolje, a ni osunčanije nije. Dan je jako prohladan i oblačan, tmuran, dosadan, a počela je oko ručka i kiša te zato nisam mogla da ofarbam novu zamišljenu setvenu površinu, onaj najveći drveni boks nasto prošle godine kao bundevište...

Važno jeste da sam kupila narandžastu uljanu farbu, iako se ta moja ideja nije svidela skoro nikome. No, ja nisam htela da odustanem od svoje zamisli, samo sam taktički ćutala, te čekala svoj povoljan trenutak da mi se sve tako lepo namesti…




I za moje divno bundevište sam potrošila još 470 dinara. Dakle plava farbra je 480, a ne 470 kako sam već kazala. Ovog proleća 2024 za farbanje otišle su ukupno 4 konzerve, a avlija je oživljena sa 3 nove boje…

Ako sutra bude boljeg i nekišovitijeg lepšeg dana, očas posla ću dobiti novi ulepšan, a najveći setveni boks u narandžastoj boji...

Ono što sam danas ipak mogla da uradim, a pored spremanja ručka i dezerta, jeste da sam počupala nešto salate i ubacila još jednu kofu komposta u “Hirošimu”...




Zatim su one juče dve dobijene nove ravne površine, a od posečenih panjeva oživljene i na njih su postavljene dve saksije. U jednoj je čuvarkuća, a druga je za sada prazna, te ću i tu nešto posaditi ubrzo ili ne tako zadugo...

Svakog jutra pročitam po jednu knjigu poezije, tako da se oni moji visoki soliteri od nepročitanih knjiga polagano smanjuju i sve je više mojih pročitanih knjiga, na statističkom spisku…

Pčele su zujale oko prve užine, jako, na beharu, na trešnji i kruškama, a čim se oko ručka naoblačilo i one su nekuda nestale netragom. Tako smo se i mi posle ručka povukle u kuću da se tamo grejemo, čitamo, pišemo, o čekamo neko lepše i osunčanije vreme sutra...




Primetim na beharu kruške danas, a još ne otvorenom da se u njega ugnjezdila jedna lažna bubamara ona štetna, ali ja je ostavim, neka je, možda ona traži tu i gleda neka svoja važna posla. Tačnije  ona se ugnjezdila na jednom majušnom zelenom listiću kruške viljamovke…

Itd…

 

Нема коментара:

Постави коментар