понедељак, 30. септембар 2024.

30 SEPTEMBAR 2024…

 



 

Počela sam drugu knjigu romana jutros, a nije mi ostalo još mnog samo oko 630 strana deli me do kraja…




Jutros je stiglo još 8 betonskih blokova, ali nama treba samo 6 (osnova je 4 puta po 5 blokova), te svih 6 je postavljeno, a onda se desilo malo čudo, po donjoj strani falilo je 13 cm, a to se dakle nečim betonskim mora popuniti…




I javila se praznina, manjak, iako je kocka (osnova 2x2 savršena metra), gotovo pa savršena (samo po 1 cm odudaraju gornja i donja strana po dužini), a beton 40x40 svaka kocka, ali nešto nije štimalo, te se morala raseći još jedna, sedma betonska kocka u širinu 12 cm…





Nije dakle dovoljno raditi po vinkli i praviti nepogrešiv prav ugao, jer eto nešto se desilo na tlu, na terenu, na zemljištu, mala šupljina, manjak...





Od prve užine, pa sve do ručka sve betonske kocke postavljene, zalepljene lepkom, sastavljene, dakle 6 celih i to jedno malo parče…




Posle ručka grabljicama poravnjamav teren, očas posla, samo kad nema više betona i lepka, a zatrpavam preostale današnje rupe od kopanja…





Onda smo pre ručka, još polepili malimručnim brenerom kondor, izolatorske bitumenske trake, 10 cm širine da nam beton ne povlači nikad vlagu. I srećom to parče od 1 metra nismo kupovali...






Danas ništa nismo kupovali, a da jesmo moj projekat bi izgurao bar na hiljadu evra, koju nemam, posle one krađe od 400 evra ( a zbog te avgustovske krađe čitav mesec topli avgust i septembar moj projekat je bio doveden u rizik i umalo da ne osvane, sve je odustalo od projekta osim mene). I tako većinu materijala prebijamo radom...







Iako je padala sinoć onolika kiša blata jutros nema na terenu, a samo je zemlja omekavila, lakše i brže se kopa kanal, a u dubini i dalje fali vode...







Onda treba podlogu nasuti iznutra slojem ibera (onih sitnih oblih rečnih kamenčića – sitnog šljunka) i tako smo iz 4 ture svojim kolima da ne plaćamo prevoz za nekoliko kofa, a po 4 pune kofe u vožnjisvakoj, a ukupno16 kofa ibera nasuli i sručili na dno, te napravili drenažu i neće nam objekat nikad ugroziti vlaga...






I tako je potrošen konačno prvi, a skoro čitav divan dan, a radilo se baš posvećeno danas na KOKO ŠINJCU, a do sada samo 3 dana rada...




Sutra treba početi šafiti prve drvene štafle, i stvarati okosnicu ili kostur ili okvire, ramove na koje se posle olako samo polože uspravno daske...




Vreme mi danas išlo na ruku, a bilo je dosta sunčano, a samo malo oblačno, malo hladno, ali srećom bez kapi kiše (da mi je da objeka podaščam i ukrovim, a posle neka tuče kiša, a do tada neka me malo obiđe)…






Kad sam sve završila tu negde oko 18 sati posvetim se malo ”Hiošimi”, i sve mama i ja kanticama ručno i kišnicom zalijemo...





Danas ništa nisam kuvala, posvetim se radovima, a juče sam pametno svega nakuvala čak i sinoć ispekla brzi sočni kolač…





Večeras sam samo zakiselila moju cveklu i napravila za sutra salatu…





Vidno sve raste u “Hirošimi” iz dana u dan, a čak je krenuo i peršun, a i izniklog luka ima sve više...




Dakle mladina nastaje u sredu uveče, te tek u četvrtak samo treba da zasejem nove čašice Nansen salate, bar 2 kesice...





Jutros odvojim  u stranu dve gajbice čašica u kojima ništa nije izniklo, a od svake kesice samo po jedna gajbica čašica koje su prazne, pa ću ih iskoristiti za novu oktobarsku setvu uskoro...






Prolećni peršun lišćar toliko je izrastao te ga sutra ponovo treba ošišati i spakovati, a danas nismo stigle...







Itd...

 

 

 

Нема коментара:

Постави коментар