четвртак, 19. септембар 2024.

19 SEPTEMBAR 2024…

 



Oko 12 sati u “Hirošimi” jeste izmereno preko predivnih i pretoplih 32 stepena po Celzijusu, a u plusu…




Jutros pažljivo zavirujem i posmatram, jer sam osetila da već nešto za ova protekla 3 dana mora da jeste već izniklo na površinu…




Uočim dakle prva je iznikla rukola, a pošto rukola voli dosta vode i zalivanja ne čekam do sutra, već dobro zalivam parcelu pod rukolom - kišnicom, kanticama...




Potom sam sa kanticama zalila danas samo još rotkvice, a sve ostalo nameravam sutra da zalijem, jer se polagano isušuje tlo, jer u toku najtoplijeg dela dana imam sunca...

Ispekla sam oko 10-ak malih tortilja sa spanaćem i napravila još jedan izmišljen dezert sa skuvanim kruškama zimnjačama...




I jutros sam pročitala uredno još 50 stranica romana, tek malo prešla preko ¼ prve knjige, sporo, mravljim koracima, a nažalost, danas nisam uspela da odgledam ni jedan film, što ne znači da možda to neću nadoknaditi ako budem imala raspoloženja negde večeras...

Onda sam ispred ručka navukla radničke rukavice i latila se kalemarskih makaza (moja omiljena alatka) te sam jednu punu veliku kofu suvog cveća i prošlih, svelih ruža nasekla, raskrčila, očistila i doprinela tim avlijskim otpadom na svoju bogatu kamaru komposta...




Sve u svemu dan nije hladan, ali ni osunčan, nekako jako oblačan, monoton, dosadan, nepokretački, itd...




Trknula sam i na planinu, ali ni  tamo nije bolje, tamo je još monotonije, još zimnije, a previše se naoblačilo, samo što neki sneg ne proveje, a biljaka svežih nema, sve je suvo i skoro sprženo, umrtvljeno od jesenjih hladnoća. Te ovo nije nikakav početak, već neki kraj jeseni, te logično ide nikad ranija zima – možda. I daj bože da bude i nikad duža zima 2025, da se dobro izodmaraju svi vredni ljudi u 2024…

Itd...

 


 

Нема коментара:

Постави коментар