среда, 18. септембар 2024.

18 SEPTEMBAR 2024…

 



 

Za račak danas nabrano još jedno kolo naših svežih rotkvica…

Jutros uspevam u cugu da pročitam predviđenih ili zacrtanih 50 stranica…

Za drugu užinu nasečem zimske kruške i skuvam punu šerpu, a onda skuvane kruške serviram uz mlevene bademe i med od borovih iglica, a konačno lepše kruške kuvane nisam još jela, a bila sam sebe ubedila još od predškolskog (gde su me učiteljice  jednom naterale da pojedem kruške, a onda sam ih ispovraćala i tu su mi se zauvek zgadile) da ne volim miris kuvane kruške, jer od skuvanih krušaka u sivom lončetu uvek sam samo mogla da se dobro ispovraćam (taj mučni miris nosima do danas u sebi)...




Za sutrašnji doručak trebalo je izmisliti jedan svoj novi sirni namaz, a prepun aromatičnih začinskih biljaka koji će odlično pasovati ili doći uz one dve kriške irskog sirovog hleba koji se istostira samo…

Uspela sam da odgledam danas čak 3 filma, jedan za drugim uz pauzu za ručak, i to jedan španski, jedan engleski i jedan turski – mislim da su sva tri drame...

Ventil na radijatoru koji je propuštao vodu prošle grejne sezone cele, zamenjen je, a prva vatra naložena i tako se prostor zagrejao na 21,6 najprijatnijih stepeni...




Ustala sam na 18 stepeni, a pri silasku napolje u “Hirošimi” po ovm kišnom danu, bilo je oko 10 sati malo preko 17 stepeni...

Obišla sam sve da proverim ima li nicanja, no za sada nema...

Još koji dan čekam, do petka, a onda sve treba zaliti, jer od subote idu topli osunčani dani ako je verovati aplikacijama, koje se neprestano ažuriraju...

Sutra ponovo imam mnogo vremena, odmora, sama za sebe kao i danas, jer mama sprema sutra sama ručak, a kuva pasulj sa suvim mesom, što jedva čekam…




Moj sav trud biće sutra da napravim malo tortilja od spanaća…

Procedila sam kremu od gavezi i dobila novih 200 ml...

Itd…

 

 

 

Нема коментара:

Постави коментар