субота, 1. јун 2024.

1 JUN 2024...

 



 

Ćurane sam prvo nahranila svom preostalom salatom u liniji kupusa i onda sam konačno dobila prostor gde sam odmah smestila dve saksije sa čili papričicama...




Sada je sve na svom pravom i dobrom mestu...

Jedan čeri iz moje rasade primetim presekao rovak…




U suton u “Hirošimi” berem još neke sveže plodove, da ujutru za doručak njima garniram palačinke od spanaća…




Ubrana jedna paprika žuta, jedan krastavac i jedna ljutačica papričica...




Sa ljutačica sam odstranila jednu papričicu, jer je istrulila na stablu, a vidim nešto je gricnulo i načelo...




Ubrani krastavac ima težinu od 120 g ravno...

Orlovi nokti u zoni drvare počeli su da cvetaju, a orlovi nokti mirišu najlepše na svetu…




Jutros nabrani prvi muški jalovi žuti cvetovi tikvica namenjeni jedino pohovanju…





Između svega stala je i jedna šetnja po sovinoj učionici, i zen meditacija u dubinama šume…





Po livadi nabrano livadskog, a planinskog cveća i vlati trava, te je napravljena jedna predivna šumska cvetna ikebana…




Gastronomska volja i inspiracija nastala je tek posle povratka iz dubina zen šume…

Itd…

 

Нема коментара:

Постави коментар