уторак, 25. јун 2024.

25 JUN 2024 - drugi deo…

 



 

I onda je u drugom delu zapisa iz “Hirošime” počelo jako da grmi, da se pravi pravi kišni kovitlac i poče kiša...

I taman sjurih u letnju kuhinjicu da kroz otvorena vrata slušam i današnju muziku kiše…




I počeh tužno da razmišljam da li će mamu negde uhvatiti oluja, kiša, te kako ću sve postići sama…

A onda je ta junska kiša odjednom donela mi mnogo neočekivane radosti, a najviše kad sam ugledala majčicu koja se vratila mnogo ranije, jer je njeno branje malina omela junska kiša...




Kako mi je dobro došla. I odmah je ručala i pohvalila našu omiljenu sarmicu od raštana, a ja sam joj prepričavala svoje dogodovštine raznorazne od danas...




Čim se ispadala junska dobra kiša, mama mi priskočila u zalivanju, samo da izvlači crevo. Ja zalivam crevom, a kišnicu čuvam  kad zasuši ponovo lako će sve da se potroši, jer previše je bujno i gusto unutar “Hirošime” te kante teško prolaze kroz naše hirošimske izrasle staze i puteljke…




Onda je usledilo branje, pošto mama bolje vidi, te primeti da imamo još zrelog paradajza za branje danas...

Onda sam povezivala neke prerasle grane čerija kao i paradajza…

 Dok sam zalivala krastavce vidim da sam takođe jutros preskočila u branju jedan dobar primerak...

Posle kiše oberem poslednje ovogodišnj ekološko kolo naših eko malina, za doručak uz ovsene pahuljice…





I onda razmislim šta je najlepše i najlakše da zgotovim nama za večeru, te napržim paprika, sveže ubranih,  a onaj ko ne voli danas našu sarmicu neće za večeru ni naše prelepe sveže ispržene paprike...

Onda konačno nađem vremena da oberem sav izrasli bosiljak balzamiko i da ga zbrinem u zamrzivač...

Ćuranima sam nasekla potom sveže blitve, a onda sam ošišala i svu izraslu koprivu da je osušim za čaj...

Dobra kiša ponovo, slično kao i juče, te sve će ponovo oživeti, uzbujati, narasti, te početi da daje najviše od svojih plodova sunca i leta 2024...

Sada sam nekoliko dana posve rasterećena, jer neće biti zalivanja...

Itd…

 

 

Нема коментара:

Постави коментар