петак, 7. јун 2024.

7 JUN 2024…

 



Još u 8 sati izjutra, a odmah nakon doručka, bez popijene kafe i čaja (jer to mogu i u letnjoj kuhinjici piti), a bez pročitane  antiratne pričr, izjurila sam od radosti napolje da zasadim dok je prijatnije u “Hirošimi”, još 3 vezice praziluka luka i jedan predivan višegodišnji karanfil...




Mama je otišla na pijacu i donela praziluk i karanfil. Saksija karanfila košta 200 dinara, a za 3 vezice praziluka isto po 300 dinara otišlo je ponovo novih, a još 900 dinara ulaganja...




Mama je zasadila sav praziluk, ja sam joj dodavala, a ja sam zasadila karanfil u veliku kamenu elipsu ili kameni krug, tamo gde već dobro raste svo ono posađeno novo bilje od 3 juna, ili od pre 4 dana...





Očistim sav onaj izbušeni kupus u “Hirošimi”, jer od njega nema ništa, te njime nahranim ćurane i koke nosilje, a taj oslobođeni plac, setvenu parcelu, mama prekopa, te u njega ugradi jednu punu kesu kravlje i konjske balege i onda sve lepo zasadimo i zalijemo poslednjim balonom tečnog đubriva od koprive...




Jutros je u “Hirošimi” počupana sva majska slata i odneta ćuranima lepotanima...






Nema više majske salate do jesenje setve...




Ubrana jedna ljutačica paprika za ručak…




Još jedna tikvica natrula ubrana i bačena na compost, jer je pčela da truli, vene, žuti...




Onda sam došla do oštrog brašna i konačna uspela da  napravim najuspelije domaće princes krofne, prvo testo koje je uspelo iako je početno izgledalo da uspeti neće, a koje se nije dalo spljoštiti, čak ni hladno...




Danas u ”Hirošimi” novi toplotni record, a definitivno najtopliji dan u 2024 za sada od čak 46,6 u plusu, mašala...






Na zidu kućnog cokla, zateknem jednog jako lepog leptira, predivnih krila i još predivnijih ornamenata, boja, ali onda ga malo dodirnem prstom ne bi li odleteo, jer čudno mi bilo da stoji tako nepomično kao mumija, kad otkrijem da je upao u zamku, a jedan ga pauk iz jedne betonske jame ili rupe dobro zarobio u svoju nevidljivu mrežu...




Zatim sam pravila i slane štapiće, bez kvasca, bez nadolaženja testa, sa kimom i susamom, koje najčešće pravim, a ujutru za doručak...





U suton berem povrće u “Hirošimi” i danas ponovo puno krastavaca i čak 3 šilje paprike, za sutrašnji ručak...





Itd…




 

 

 

 

 

 

 

Нема коментара:

Постави коментар