уторак, 18. јун 2024.

PRIČA O KRALJU KOJI JE POSEDOVAO DIVLJE PSE…

 



 

Neki kralj izvesnog kraljevstva imao je 10 divljih pasa koje je koristio da muči i pojede neke od svojih slugu koji su načinili grešku (koji su pogrešili). Jedan od slugu dao je svoje mišljenje nazvavši sve to pogrešnim. Ali kralj to uopšte nije voleo te naredi da se taj sluga baci psima. I sluga reče:

“Služio sam te 10 godina i ti si mi ovo učinio. Molim te, daj mi 10 dana pre nego me baciš ovim psima”.

Kralj pristade. U tih 10 dana sluga je otišao kod stražara koji su se starali o psima (vodili računa o njima) i reče im da bi voleo da služi pse narednih 10 dana. Stražari biše zbunjeni, ali se složiše. Sluga poče hraniti pse. Čistio ih je, kupao i obezbeđivao sve vrste komfora (udobnosti) za sve njih. Kada je isteklo tih 10 dana kralj naredi da se sluga baci psima zbog one njegove kazne. Kada su slugu ubacili unutra pred pse svi su bili zapanjeni videći kako psi ližu stopala onog sluge. Kralj bi zbunjen onim što vidi, te reče:

“Šta se desilo mojim psima?”.

Sluga odgovori:

“Služio sam pse samo 10 dana i oni nisu zaboravili moju službu još. Tebe sam služio čitavih 10 godina, a ti si zaboravio sve već kod moje prve greške”.

Kralj je shvatio svoju grešku i naredio da se sluga oslobodi.

 

(prevod sa engleskog)

 

 

 

Нема коментара:

Постави коментар