недеља, 14. јул 2024.

14 JUL 2024…

 



 

Jutros pre branja malo da se nadivim svojim biljkama i njihovim plodovima…





U 13 sati u “Hirošimi” čak 45,1 stepen u jakom plusu…

Nisam brala jutros ništa, sem ono malo što mi zatreba...





Mama jeste ubrala nekoliko krastavaca i čeri paradajz iako nam ništa od toga nije trebalo...

Na mojim čili papričicama podignutim iz moje rasade već se naziru prvi plodovi...






Sa par kantica jutros zalila sam čili papričice u saksijama i rasad žalfiju u žardinjeri. Čekam julsku kišu da se dobro ispada, te da sve iz žardinjere zasadim u malu kamenu kocku sa drugim ostalim začinskim lekovitim biljkama…





Dok obilazim suncokrete primetim gavez počinje po drugi put da pokazuje svoje ljubičaste cvetove ove godine...

Otrebila sam i oklagijm otresla suve semenke šeboja i spakovala u kutiju…






Nabrane su kupine, a zatim i šilje paprike, jer su mi zatrebale za roštilj da ih izgrilujem uporeod sa čeri paradajzom...

I rudbecija procvetala, ali nju uvek nekako zakače vrućine, tako da malo ili slabo dođe do svog lepog izražaja...







Onda sam napravila svima za ručak roštilj uz mnogo grilovanog povrća iz “Hirošime”, dok su svi oni punili i montirali bazen, a tu su se na astalu trpeze današnje praznične rođendanske našle još i sve naše sveže salate, itd...










Mesta ima još i za rođendanski kolač, ali i koktel…










Itd...

 

 

Нема коментара:

Постави коментар