недеља, 21. април 2024.

21 APRIL 2024…

 



 

Jedan neradan dan, a nedeljni dan odmora, u kome ništa osim blage kiše…




Već dva jutra čitam jedan ratni dnevnik iz Prvog svetskog rata, koji baca novo svetlo na mnogo štošta, a iz prošlosti, te ruši sve jednostranosti istorijskih pričanja i kazivanja, zločina, itd...




Ali, iako dosadan i monoton ovaj nepomičan dan, jako dobar jeste što je malo prohladan i oblačan, a sa blagom i divnom kišom…




A meni je upravo trebao jedan ovaka dana, da ne izlazim iz svoje tople i bezbedne košnice, da oporavim svoje potrošene snage, da se regenerišem od nekih novih doznanja, od preživljenih užasa, itd...




Ali, ono što sam po oblačnosti ovoj trebala da uradim čak i danas, kratko, lako, a preventive radi jeste da onom juče proceđenom koprivom isprskam svo lišće svojih paprika unutar “Hirošime”...

I jesam uradila sve tako, a isprskala sam koprivom sve svoje paprike, čak i onih 5 saksija malih ljutačica, a onda sam isprskala i sve lisnate zone, ali samo pod peršunom, one dve jesenje i onu novu treću, a ovogodišnju, prolećnu...




Rukolu nisam morala prskati, jer su one rupice tek na nekim liskama rukole jako neznatne i bezazlene...




Ova kiša mi ječak i za sutra, a moje veliko radno rasađivajuće finale, idealno natopila teren, tako da sam već iznela na stazice, i pripremila 6 kontejnera, i sutra ću olako da zasadim i pošumim avliju sa mnogo svojih novih suncokreta...




Sutra sejem i bundeve…

Sutra se maram “otarasiti” i ono malo, a još nezasađenih i nerasađenih kadifica, i tako će biti oslobođen donji setveni boks za luk praziluk…




Od sutra će u  “Hirošimi” biti pravo rasterećenje, a od rasde raste još jedna gajbica krastavaca, čeri i patlidžan…

Danas je toplo, a oko 13 stepeni, tako da mrazeva nema i to je važno, najvažnije...




Sutra ćemo zameniti i po neku lisku ranog kupusa ditmar ako se do sutra ne bude dobro ukorenila po neka liska i ne bude prebolela svoje rasađivanje...




Itd…

 


Нема коментара:

Постави коментар