субота, 13. април 2024.

13 APRIL 2024…

 




Od prve, pa skoro sve do druge užine, skupim snagu, prelom, što se mora jednom u 2 meseca i nije napor, te generalno očistim svoju kuću, a po drugi put ove godine, a davno beše 7 februar ili prvo ovogodišnje veliko usisavanje…




Brisanje prašine, pranje magičnih krapa, ribanje wc sanitarije i sudopere, zatim pažljivije usisavanje da trunke ne promaknu kao prošli put, te stavim naočare, onda pranje zavesa, naposletku i prekrivača, jastuka (3 mašine sam oprala dok kuću sređujem), Ii čega sve ne…




I samo sam dve-tri kratke pauze sebi priuštila, za užinu prvu, pa onda pristavljena boranija naša žuta sa ćuretinom (više nema boranije u zalihama)…

Boranija se sama skuvala, na najtišoj ringli, a zatim  pauza za ručak i onda malo kasnije, jedna mala puaza za kaficu nesicu…

Ali, zato sve do 16 sati i 30 minuta nisam izašla napolje, na sunce, niti sam zasela pod moju trešnju…




Pre svega toga oprana tera sa crevom i zaliveno cveće…

Oh, vredelo je, sada sam sve skockala, i kuća čista, kuća blista, sve mriiše na čisto, i sve blistavo...

Ali, pre nego što sam počela veliko današnje usisavanje ili eliminaciju svake zere prašine, prvo obiđem “Hirošimu” i piliće...




U “Hirošimi” gle, procvetao paradajz, hoće i paprika šilja, a bogme već se neziru kod kupovna 3 krastavca prvi sićušni plodovi...

I pre svega toga, moje prvo jutarnje iznenađenje…

A kada sam zgrabila fajtalicu, tako počnem dan pošto strčim u letnju kuhinjicu, da napršćem vodom svoja 3 džaka bukovača, pa na prvom primetime na jednom od otvora – gle, pojavile se prve pečurke. Sinoć ničega nije bilo, pošto prostoriju kuhinjice napuštam tako što zagledam pečurke…




One sada preko noći baš, baš gruvaju i uskoro ću imati divan ručak...

Dobro, čak iz prve setve uspšene, uspeo je i bosiljak balzamiko. Jupi! Već je nestalo svih zaliha bosiljka balzamika...

Tikivce sve više gruvaju…




Ali, od bundeva prva se probudila hokaido, čak 3 kućice danas iznikle, od ukupno zasejane 4…

I posle druge užine zamesih slane štapiće i tart sa filom od jabuka…




Čim bude prva kiša, ja ću da ispeglam punu korpu veša…

Itd…


Нема коментара:

Постави коментар